roospoland.reismee.nl

Vlucht

Hallo allemaal!

Net een lang verhaal getikt, maar helaas verloren.
Nu al een lange reis achter de rug en nog niet voorbij. Eerste stop was na ong 7,5 uur in Abu Dabhi. We hadden een stop van 45 min en kregen de keuze om te blijven zitten of er even uit te gaan. Ik dacht, ik ga er uit, net als bijna iedereen. Alle tickets moesten gecontroleerd worden en daarna werd er verteld dat we maar 15 min mochten rondwandelen.
Niet wetende dat ook weer de handbagage door de scan moest. Wat zijn ze hier laks met het scannen van tassen in vergelijking met Nederland of Europese landen.
Kreeg een eng gevoel door me heen toen ik een blik ging werpen in de vertrekhallen.. Niks voor mij die mannen met kleden aan!
De reis ging door.. En het werd nacht. Erg slecht geslapen.. Gillende baby's.. Hoestende mensen, last van de airco..
We werden wel erg goed verzorgd! Met de Nederlandse klok om m'n arm: 17:30 lunch, 00:30 avondeten(die ik maar over sloeg) en 4:30 ontbijt!
Gelukkig ben ik niet alleen maar zat er een jongen naast me die naar z'n vriendin op Bali gaat die 2 maanden hetzelfde als mij heeft gedaan.
Leuk om te weten hoe zij het daar gehad heeft!
Nog heel even wachten en ik mag weer instappen in het vliegtuig. De laatste 2 uur. Ben blij als die erop zitten, want ik ben het vliegen voorlopig wel zat.. Ik denk dat ik heel goed ga begrijpen wat een jetlag is..

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!