roospoland.reismee.nl

1e en 2e dag

Een wisseling van gedachtes deze 2 dagen.
Ik kwam na een lange reis aan bij het huis. Waar 12 meiden zouden zijn, was er maar 1. Alle bedden waren wel bezet, dus waar moest ik slapen? Maar ergens m'n spullen neergelegd en daar gaan slapen. Wat een hitte, niet wetende dat er een airco was..
De rest van de meiden waren op weekend trip. Er zijn meer huizen en dus ook meer achterblijvers. Ik ging met een groepje van totaal 6 een tour maken naar het strand en een heilige tempel met vleermuizen. Het strand was echt prachtig.. Hoge golven heerlijk water, perfect!
Het tweede strand was erg vuil en daardoor ook minder aantrekkelijk om er te gaan liggen.
Een lange zit in de auto, maar daardoor wel een hoop aan de weg gezien. Mensen hebben allemaal hun eigen bedrijfje of winkeltje langs de weg.
Aan keurig netjes rijden hebben de mensen hier helemaal schijt aan. Whap, langs de auto's. Langs de scooters. Toeteren als je moet oppassen of als je ergens langs gaat. De toeter wordt beter gebruikt dan in Nederland!
Morgen ga ik een Vespa huren en kan ik ook m'n eigen weg. Zal wel even wennen zijn om aan de andere kant van de weg te rijden!
Bij de vleermuizen tempel moesten we een doek om ons heen wikkelen. Er was een ceremonie waarbij ze de goden gingen eren. Met bloemen, eten en wierook. Er werd met water gesprenkeld en ze moesten een vinger kleverige rijst pakken om op hun voorhoofd te 'plakken'.
Weer terug in het huis, opeens 12 meiden. Wat een kippenhok dacht ik!!
Later gezellig aangezeten, en nu een relaxte avond in een barretje met 3 andere meiden.
De tijd van nu: 21:33

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!